close

 

Petrene  派翠妮 的正面語句

 

1. 命運就是去成為我所能成為的一切。

    Destiny is to be all that I can be

2.現在我輕易地接受所有的幸福與喜悦。

   I accept easily now all happiness and all joy

3.我總是擁有足夠的時間。

   I always have enough time

4.我是溫暖、美妙、珍貴的生命。

   I am a warm beautiful and precious being

5.當下,我能完全歸於中心。

   I am able to be fully centered in the present moment

6.我是萬有、所有的一切。

   I am all that is

7.此刻我是宇宙中最重要的人。

   I am at this moment the most important person in the universe

8.我是傑出的,令人充滿驚奇的。

   I am brilliant and amazing

9.我連結著宇宙以及我的高我。

   I am connected to the universe and to my higher seif

10.我是天真無邪的。

   I am innocent

11. 我是純淨的光與純淨的能量。

    I am of pure light and pure energy

12.我對自己的進展有耐心,對他人的也是。

    I am patient with my progress and that of others

13.我準備好要遇見此時對我來說最好的人。

    I am ready to meet the best possible person for me at this time

14.我在每一個層面都是富裕的。

     I am rich on each and every level

15.我完全放鬆、沒有壓力。

     I am totally relaxed and stress free

16.我是無懼。

     I am without fear

17.我可以,也確實輕易地創造出自己的正向實相。

     I can and do easily create my own positive reality

18.我可以做/成為任何我所選擇的。

     I can do and be anything I choose

19.我可以療癒自己和他人。

    I can heal myseif and others

20.我選擇在每一個層面都是健全的。

    I choose to well on every level

21.我輕易地吸引自己所需要的一切。

    I draw easily to myseif all that I need

22.我為自己吸引來的是充滿愛與支持的關係。

    I drew to me loving and supportive relationships

23.我容易且完全地表達我自己。

    I express my seif easily and completely

24.我擁有無盡的內在力量與知識。

    I have endless inner strength and knowledge

25.我擁有一切。

     I have it all

26.我擁有無限的能量與資源。

    I have unlimited energy and resources

27.我榮耀自己和他人。

    I honor myseif and others

28.任何時候我都知道自己在做什麼。

    I know exactly what I am doing all of the time

29.我知道時空是沒有距離的。

    I know that time and space have no distance

30.我無條件、完全地愛我自己。

    I love myseif completely without condition

31.我的身體自動療癒、淨化、平衡它自己。

    My body heals clears and balances itseif

32.我的時間是我自己的。

    My time is my own

33.對我而言今天充滿著驚喜。

   Today is full of wonder for me

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mira 宇宙之愛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()